Inslag en opslag

HC ontvangt dagelijks voor veel van haar klanten nieuwe goederen. Alle inkomende en uitgaande transacties zijn real-time bij te houden in ons E-warehouse Online management portaal. Hier houdt u realtime inzicht in de status van uw voorraad, orders en retouren.

Alle orders tot 22:00 uur besteld worden dezelfde dag verzonden en de volgende dag afgeleverd in o.a. Nederland, Belgie en Duitsland. Uiteraard verzorgen wij ook de zendingen buiten deze landen en hebben wij per land de hoogstmogelijke afleversnelheid voor u beschikbaar.

– Alle artikelen voor 15:00 uur bezorgt worden dezelfde dag ingeslagen
– Alle artikelen worden gecontroleerd, gescand in geteld
– Realtime inzicht in de voorraad
– Automatische rapportage met verwachtte- en daadwerkelijk geleverde aantallen

Orderpicking

Alle orders voor 22:00 besteld worden, mits voorradig, dezelfde dag gepickt, verpakt en verzonden. Wij werken met eigen ontwikkelde warehouse systemen, welke wij continue doorontwikkelen om ervoor te zorgen dat u altijd kunt profiteren van de laatste en beste werkwijze mogelijk.

Alle orders worden de artikelen 2 maal gecontroleerd en gescand:

– Bij het picken worden alle artikelen gescand;
– Bij het inpakken worden nogmaals de artikelen gescand en gecontroleerd.

HC neemt de volledige verantwoordelijkheid voor het gehele pickproces.

Waarom kiezen voor fulfilment van HC?

Er zijn vele reden waarom je zou kiezen voor de fufilment diensten van HC. Wij ontwikkelen continue aan ons E-warehouse systeem, waar u dagelijks de vruchten van plukt. Altijd de nieuwste koppelingen beschikbaar, het beste inzicht in uw processen en een complete controle over uw keten.

Cutoff Time

In de afgelopen jaren zijn wij elk jaar tot later onze orders gaan verwerken. Waar wij in 2012 nog op 20:00 uur zaten, kunt u tegenwoordig al tot 22:00 uur uw orders laten verwerken. Ook hierin ontwikkelen wij ons door en zien wij dat 24 uurs levering voor Nederland, Belgie en Duitsland al heel normaal is.

Vervoerders

HC werkt samen met een selectie aan vervoerders. Op basis van onze ervaring werken wij graag samen met o.a. PostNL, DPD, Transmission, Dachser en enkele nationale posterijen. Afhankelijk van uw wensen selecteren wij hierin voor u de beste routes met de hoogste kwaliteit.

Inpakken

Een van de laatste fases, maar zeker niet onbelangrijk, is de ervaring van uw klant bij het onvangen van uw pakket. Wij zorgen voor de perfecte uitstraling van uw pakket, met de juiste maat en kleur doos, pakbon volledig in uw huisstijl, eventuele flyers en bijpassend opvulmateriaal. Standaard in ons assortiment hebben wij ruim 40 verschillende soorten verpakkingsmateriaal waaruit de orderpicker de beste keuze voor uw product kan kiezen.
Elke order wordt voor de tweede maal gecontroleerd en gescand bij het inpakken. Dit zorgt voor een optimale controle en leverzekerheid naar uw klant.

Retourverwerking

Bij retourzendingen is een snelle, correcte en efficiente afwikkeling zeer belangrijk. Indien uw klant zich bedacht heeft of niet tevreden was over het bestelde product, kan een snelle en correcte afwikkeling van de retour alsnog voor een goede indruk zorgen. U heeft natuurlijk graag deze klant nogmaals terug!

Speerpunten bij onze retourverwerking:

– Elke dag voor 15:00 uur geleverde retouren worden dezelfde dag door ons verwerkt
– Automatische realtime rapportage
– Geautomatiseerde retourlabeling mogelijk
– Afhaalopdrachten bij uw klanten
– Antwoordnummer mogelijk
– Via de PostNL en DPD pakketpunten een zeer grote dekking voor afgifte locaties

E-warehouse         

Altijd en overal realtime inzicht in uw voorraad, orders en retouren. Van uw online verkoopkanalen tot aan uw fysieke winkel!